Som ett svar på frågorna jag bar...

2009-06-19 @ 01:18:36
Jag gör inte mycket här alltså. Kollade på Sex and the city för en stund sedan. Och nu är det Spin City som jag tänkte småglo lite på, haha. Tidigare här har det inte heller hänt mycket. Jag har bloggat ut om helgen iallafall, woho. Äntligen känns det som, onsdagen kommer upp imorgon. De orkade jag inte fixa ihop nu. Jag har även hunnit kollat på en till film, Livet är en schlager. Så sjuktbra film, man kan ju fan alla repliker ju. xD Mickes fel att jag kollade på den, för jag pratade i telefon med han tidigare och då kollade han på den, så jag blev sugen också, haha. Annars händer inte ett skit. Jag ska glo runt på lite bloggar och sådant nu.

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback