Stockholm!

2009-06-26 @ 00:19:22

Jag är då i Sthlm nu ju... Vi sitter här och kollar på Melodifestivalen 2005!!!

Idag när jag kom hit så mötte ju Micke upp mig och vi for en vända till Gallerian och fixade en sak. Sedan hem och satte oss ute på gården och väntade på maten, det blev kött och pommes, mums. Strax innan nio tog vi bussen ut till Sollentunavallen för där var de Sollentuna GP och Annamia var speaker där. Kom fram vid kvart över nio ungefär och vi ringde då Annamia och träffade upp henne. Trallade sen ut till parkeringen och slog oss ner på en sten och satt där och pratade lite om allt möjligt. Satt där ungefär 45 minuter, så himla trevligt. Sedan var hon tvungen att åka hemåt, så det blev kramkalas och vi ses snart igen. Hon är hur underbar som helst ju. <3 Tack Annamia! Vi tog bussen hemåt och var hemma här strax innan elva och då blev det glassdags, mums. :D

Nu ska jag kika tvn, det är Linda nu. Alla Flickor, woho!! :D
Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback