All the battles I lost and the battles I won.

2009-03-25 @ 22:44:35
Dags för sängen igen...

Jag har inte gjort mycket alls sedan sist. Försökte plugga lite religion och historia, men det gick inte alls bra. Religionen hittade jag knappt något, och historian var bara dryg. (a) Det funkar bättre i skolan liksom, hm. Också fastnade jag inne på fitness magazines hemsida, yeah. Kollade lite bilder och deras konvent lista. Heja, den älskade jag!!! Hoppas jag har pengar sen så jag kan skutta runt på nåt konvent. Måste måste måste.


Nej nu ska jag sova, skola imorgon igen. Redan vid åtta, hmm...
Go´natt!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Har du hämtat ut glasögonen?

2009-03-26 @ 14:25:08
URL: http://adilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback