All the single ladies, now put your hands up.

2009-03-22 @ 15:37:08
Jag är vaken, haha, fast har varit det ett tag. Vaknade först av klockan vid halv tio men somnade nog om. Kom upp efter ett någon gång, de blev duschen och lite frukost. Sedan kom jag på att jag har ett test med ja/nej-frågor imorrn på historian. Så jag blev tvungen att ta tag i det, de är sammanlagt 43 frågor. Vissa hade redan ett svar medans andra var jag tvungen att leta reda på i min bok. Så det fick jag göra, därför inget inlägg kommit ut ännu. xD haha. Jag ska nu plugga på dessa frågor också, memorera att då ska det vara ett ja och då ska det vara ett nej, yeah!! Det kommer nog gå fint imorrn detta, ha. Annars händer det inte mycket här, jag lyssnar på Beyonce igen. Jag älskar hennes nya skiva, hur grym är den inte, ååh!!

Nej, nu är det lite plugg som gäller och sedan, hm...
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback