And nothing will break me down.

2009-03-08 @ 17:52:15

Minns inte när jag vaknade idag, men sent var det. Kom ur sängen runt halv två typ, haha. De var bara att duscha och fixa sig. Åt lite grann, packade väskan och drog iväg till badet. Step up vid 15. Vi var inte så många, och vi körde ett nytt program också, gud va kul. Jag älskar´t. Svettigt och härligt blev det. Efter en timme var allt de roliga slut och de var dags att tralla hemåt i snö/regnrusket. Det blev typ mat direkt, gott.

Nu sitter jag här och lyssnar på finallåtarna plus Velvets The Queen. Den borde också vara i finalen ju, bästa låten i år. Chattar lite på msn också. Jag är ju så sjukt trött så jag orkar inget annat, haha. Musik och datorn, de är min kväll idag. Men borde plugga, borde få något gjort i historian, hm, kanske ska fråga Robert sedan när de kommer hem igen... Nu ska jag kika igenom lite bloggar.

Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback