Baby, this is a once in a lifetime.

2009-03-05 @ 23:53:32
Det händer inte mycket här, jag lyssnar mest på musik och glor runt på face lite. Inte bra alls, beroendeframkallande, yes!!! Har inte gjort så mycket sedan sist heller. Tagit fram min rosa resväska som jag ska ha till Sthlm, den lär vädras lite, för den luktar väldigt nytt, haha. Har även snörat om en av mina klackiskor som jag ska ha på finalen, jag var tråkig och de fick bli de svarta, fanns även lila. Och börjat packa ner lite smått i väskan, jag undrar hur allt ska få plats, hm. Det blir spännande sedan när jag ska ner med allt!!! Heja.

Sitter nu här och dansar lite i sängen, yeah! Och det känns som att jag kommer få lite träningsvärk, härligt. Nej nu ska jag kika igenom det sista här på datorn och sedan släcka ner och sova. Go´natt!

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback