Be ready I'm coming for you.

2009-03-20 @ 21:59:28
Jag såg ju såklart på Let´s Dance tidigare här. Och shiit va grymma alla är.. Och Laila är ju helt outstanding, woow. Jag hoppas verkligen hon och Tobias går vidare till finalen. Och sedan vet jag faktiskt inte hur jag tycker, kanske Morgan och Helena för de var grymmare idag än Magnus och Annika. Men spännande spännande, men jag hoppas verkligen inte Laila åker. Rösta allihopa nu fan, varje röst behövs!!!

Och vad ska jag säga om Darin, jag gillar inte Darin så värst. Men låtarna är ju sjuktbra, jag har själv dansat till dem så, haha. Och Sabina Dalfjäll var ju med och dansade, iiih. Hon är fan asgrym. Och jag tror den andra tjejen var Helena Åkesson(?) men absolut inte säker alltså, men hon var lik henne!!! Det var iallafall ett ascoolt dansnummer ju. Yeah jag kollade mer på dansarna än Darin... Se numret här.

Spännande och se utröstningen om ca tjugofem minuter. iiiiih!!!
Heja Bagge!!!

Kommentarer
Postat av: Annika

hahaha dt finns dt fler som gjorde ^^ ;)

2009-03-21 @ 16:29:43
URL: http://sannafreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback