Can you make a promise...

2009-03-05 @ 19:28:03
Jag är hemma igen iallafall, kom hem vid halv sju ungefär...

Kom iväg runt halv fyra ungefär, en snabbis på stan och tog ut pengar och sådära. Och sedan var det raka vägen till badet, betalade de där jäkla 120 spänn och drog in. Det var ju ganska mycket folk nere på gymmet, inte kul alls, haha. Hejade på Caroline, en gammal lärare. Jag både började och avslutade med trampmaskinen som jag lovade mig själv att inte röra alls, haha. Körde magövningarna som jag hittade, de hittar ni här. Och körde även lite mer mage, sjuktkul att köra mage ju. Blev lite baksida lår och armar också, biceps och triceps. Blev där i två timmar, heja! Jag måste prata med de i kassan på badet om det går att göra något åt mitt kort...

Nu sitter jag här och lyssnar/sjunger med i mellolåtarna. Och kollar runt på lite bloggar. Väntar på att maten ska bli klar nu, börjar bli lite hungrig typ. Sedan vette tusan vad jag ska göra.

Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Angelica

SVAR: Okej. Ja jag tror jag ska titta förbi en snabbis och säga grattis. Plus att jag vill se hur hon bor ju :)

2009-03-05 @ 19:48:54
URL: http://adilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback