Du är älskad där du går...

2009-03-22 @ 00:29:07
Oj nu var det ett tag sedan jag skrev, men jag har faktiskt inte gjort något vettigt alls. Bara suttit här och blängt som vanligt. Kollade på premiären av Robinson tidigare också. Jättekul att det skulle börja igen ju, jag älskade det när de gick förut. Men jag måste ju säga på en gång här nu, att det var inte alls lika bra som de var förut, men jag ska ge det en chans iallafall. Något att se på lördagar ju. Och jag har nyligen sett på American pie 2, hahaha. Den gick på 3an, jag visste det inte alls men helt plöstligt började den så de blev att jag kollade. xD Inte sett den på evigheter ju, haha. Nu pratar jag lite på msn och bara snurrar runt på nätet. Ska se om jag hittar något skoj...

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback