En ängel här i mitt hus och skuggorna vände om.

2009-03-18 @ 23:09:57
Nåt vettigt har jag gjort idag iallafall.

Jag var iväg och tränade lite gympa vid fem-tiden. Ingen motivation alls att dra iväg men kände mig tvungen, annars kommer jag ju sitta här hemma resten av dagarna och bara klaga på att jag inte orkar ta mig dit. xD haha. Det blev en "lugn" gympa, jämfört med vad de brukar vara. Det var riktigt najs!! Pratade med Sanela efter och sedan trallade jag hemåt. Här hemma blev det mat och sedan en halvtimmes pluggning av historia med Robert, yeah!

Sedan har jag bara suttit här och tryckt. Musiken spelas för fullt. Kikar lite bloggar och face, hihi. Vette tusan vad jag ska göra nu, hm. Och de är skönt att jag fått ut alla inlägg om helgen också, har du missat de så är de bara att scrolla ner. :D hihi. Jag ska ta och läsa igenom de nu och minnas tillbaka. (a)

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback