Esta noche tú y yo, mi amor, tu amor, la pasión...

2009-03-07 @ 16:39:32
Jag kom upp starx efter elva idag. Lite trött menmen. Jag och syster trallade till stan runt lunch-tid. Och jag hittade det jag skulle ha, rosa nagellack :D haha. Ingen ögonskugga blev det, men har svart hemma ifall jag vill ha det. Letade smycken men hittade inga. Var till Dollar också, där köpte jag hårnålar, brun/svarta och rosa i olika nyanser. Mamma och Robert kom dit och vi åkte med dem hem, först till statoil och sedan till ica för att handla kvällsmat.

Sedan vi kom hem så har jag mest suttit här vid datorn, fast nere i köket med dem andra. Ätit lite fruktsallad, mums. Uppdaterat antivirusprogrammet, yes. Och jag håller nu på att plugga lite spanska och lyssnar på mellolåtarna. Ikväll är det Andra Chansen också, wohoo. Spännande, jag ska ta och blogga om det lite senare här, hur jag tycker och vill att det ska bli. : ) Men först ska jag plugga klart spanskan här... ciao!

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback