För att du finns, för att du kan...

2009-03-28 @ 00:46:11
Det har inte hänt mycket här alltså. Skickade in min högskoleansökan tidigare idag, yeah. Annars har jag bara suttit här, pratar lite på msn och är allmänt trött bara. Och jag missbrukar klippet i förra inlägget, hihi. Fenomenalt!!! Jag vet inte annars vad jag ska göra, för det finns ju inget att göra. Klockan är ju en del också, kanske borde ta mig till sängen. Jag ska nämligen till Stockholm imorgon ju, eller senare idag. Bussen går redan vid 10.40, hihi. Jag ska nog ta och packa väskan och leta reda på nå kläder. Jag är hemma imorgonkväll igen, blir bara en tripp över dagen. Nej nu ska jag kika runt lite och sedan sova, go´natt!


imorgon imorgon imorgon. <3

Kommentarer
Postat av: Mika

Ha såååå kul baby! :D <3

2009-03-28 @ 10:37:21
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback