Gimme gimme gimme, moments forever.

2009-03-17 @ 15:45:57
Sedan sist så har det inte hänt så mycket alls. Jag har mest suttit här liksom. Fast jag har varit ut en sväng, en promenad med musbus för ingen annan är hemma. Snön smälter och det kändes verkligen som vår ute, iiih. Sedan har jag även försökt bloggat lite om lördagen, men de hände ju så sjuuukt mycket. Jag har suttit med de i några timmar nu, men är inte klar på långa vägar, kommer ju på något nytt hela tiden... Men det kommer nog ut senare här iallafall. Inget annat planerat för dagen heller, eller träning om ca en timme, men tror jag skippar den, haha. Jag blir kvar här och bloggar. xD Nu ska jag lyssna vidare på Show me heaven här. ; )

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback