Här står du...

2009-03-01 @ 21:12:59

Jag kollade på Bones nyligen, det är ju såå bra!! Klickade runt lite grann bland kanalerna, hamnade på svt24, för där började reprisen av Så ska det låta med Sonja och resten. Jag har ju ännu inte sett det, inte riktigt haft tid och orkat. Men nu så, nu ska jag kolla här. Sonja är otroligt fiin!!!

Tidigare satt jag och kikade runt lite på nätet efter smycken. Jag behöver några till finalhelgen. Helst stora smycken; halsband, armband, örhängen och ringar. Och helst rosa också. Någon som vet något billigt ställe där man kan införskaffa sig sådant?! :D

Nej nu ska jag koncentrera mig på tvn. Fy nu sjunger Siblää här, usch!! Ge mig Sonja. <3
Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback