I´m moving on and nothing will break me down.

2009-03-17 @ 11:35:37

Här sitter jag och lyssnar på musik. Lite trött är jag faktiskt, men jag har varit uppe ett tag. Vaknade vid tio typ, har duschat och så. Hunnit kikat runt på bloggar också, även face. Jag tänkte försöka fortsätta blogga om helgen, men det tar sådan tid alltså. Men jag fick ju ut både torsdagen och fredagen igår. Fredagen tog extra lång tid då jag inte hade skrivit upp vad vi gjorde under dagen, och mitt minne är inte bra alltså, haha. Men jag fick ihop de tillslut med hjälp av Micke, haha xD Så får se om jag får ut någon dag idag, men det hoppas jag på. : )

Nu ska jag digga vidare här...
Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback