I´m moving on.

2009-03-04 @ 00:37:33
Haha, jag har ännu inte bäddat upp här. Jag fastnade i massa träningsbloggar, de visar olika övningar och sådant som man kan använda på gymmet. Så jag bestämde mig för att jag ska lägga ut 120 spänn och gå och gymma på torsdag. Wohoo!!! Imorgon är det ju gympa, så det räcker men på torsdag har jag inget så det passar bra med gym, direkt efter skolan tänkte jag. Det ska bli skoj, aslänge sedan jag gymmade ju. Inte så kul att gå själv heller, alla brukar ju vara så vältränande där, men på torsdag ger jag det ett försök. Fan, jag kanske skulle köpt ett kombikort istället för bara friskvård. xD Hmm, vill inte tänka på det nu...

Nej jag ska nog försöka ta mig till sängs nu, börjar vid kvart över tio imorrn. Sovtime!

Go´natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback