I´m still standing for hope and glory.

2009-03-20 @ 19:30:38
Min dag i stora drag.
• Skola 12- ca 15.30. Träffa lärare och folk.
• Suttit vid datorn. All the time.
• Ica med mor och Robert. Gooodiiis.


Vet ni, jag längtar tillbaks till förra helgen. Jag kan bara inte släppa allt, det hände så sjukt mycket. Bara att nämna schlager eller finalen så blir jag alldeles varm inombords. Och jag saknar allt som fan. Stämningen, känslan att uppleva det tillsammans med er och all den kärlek. <3 iiih, ta mig tillbaka, om bara för en sekund. Det var så obeskrivligt Bäst!!!

Sitter här och lyssnar på en helt fantastisk artist, nämligen Sonja Aldén. I miss her so much, men snart, iih <3 Annars händer det inte mycket här, tänker bara tillbaks på helgen och bara ler. Och bara.. ja.. jag älskar mitt liv.

Tingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback