I´m still standing for hope and glory.

2009-03-03 @ 03:35:04
Jag är fortfarande vaken här. Jag vet att klockan är mycket. Jag är lite trött, men jag orkar liksom inte stänga ner här. Mellolåtarna spelas fortfarande för fullt här, mycket bra. För någon timme sedan så kollade jag igenom lite gamla fotoalbum som jag har i rummet här, riktigt mysigt. Fotade även lite bilder, så får se om jag lägger upp några här, haha. Kanske dyker upp några bilder iallafall. Annars har jag inte gjort så mycket när jag suttit här. Jg har kommit så långt att jag ligger i sängen nu iallafall, haha. Äter lite juleskum och gäspar för fullt. Inte en jäkel vaken nånstans, haha. Så, jag ska ta en sista titt igenom allt här nu och sedan ska nog jag släcka ner och sova också. Så man inte sover bort hela dagen imorgon.

Go´natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback