I mina ögon är hon en vinnare!!!

2009-03-27 @ 23:01:38
Jag har såklart kollat på Let´s Dance och jag har inte så mycket att säga. Det var kul att Annika vann, tredje gången gillt i finalen liksom. Men jag ville så himla jättegärna att Laila och Tobias skulle vinna. Deras tre dansnummer var bara så snygga. Paso Doble och Tango är ju bara så sjukt grymma. Och deras showdans, jag finner inga ord alltså. Så otroligt vackert, dansen, uttrycken och känslan. Det berörde verkligen, tårarna rann. Åh, i´m speechless!!! Bäst bäst bäst. Laila är en vinnare i mina ögon, utan tvekan.




Kommentarer
Postat av: Milla

Iiiih så jäkla bra =D känner samma varje gång när jag ser klippet blir helt målös. känns som man ser showen första gången varje gåång lovli <3 Anikka förtjäna det och Laila är en VINNARE!!!

2009-03-28 @ 01:00:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback