I will show you heaven when I get you alone.

2009-03-26 @ 22:48:13
Oj vad mycket klockan börjar bli igen. Jag har inte alls gjort mycket sedan sist alltså. Suttit här och blängt, pratat med lite vänner och sådära. Musiken har rullat på för fullt. Kikat runt på bloggar, face och massor av sidor. Kollade lite vilka utbildningar jag ska söka till hösten, tänkte göra klart allt imorrn och skicka in. Försökt plugga lite grann, men jag kan inte göra sådant hemma, haha. Skickat in lite uppgifter i info&layout, yeah. Ja, inte så mycket mera intressant har hänt. Jag ska kika runt lite till här innan det är dags för sängen, ska bädda upp också.

Pusshej!


I miss her. Soon. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback