Måndag.

2009-03-02 @ 15:33:23
Kände att det var på tiden att slänga ut ett inlägg nu, inget vettigt att säga men.

Vaknade otroligt sent idag, eller först runt halv tio men somnade nog om. Jag kom iallafall ur sängen vid halv två. Det är helt sjukt. Jag som tänkte ta mig till skolan och plugga och fixa med redovisningen som det var dags för idag. Men icke sa nicke, det blev inget med den. Jag stannade hemma helt enkelt, och det känns inte så vidare. Lär kanske prata med A och J sedan... Men jag har iallafall inte gjort något alls här hemma.

Händer Just nu... Lyssnar lite på Måns. Blänger runt på bloggar. Funderar på hur jag ska ha bloggen. Ja inget liv har jag känns det som, haha. Jag vet inte om jag ska träna ikväll heller, hm.

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback