Med hjärtat fyllt av ljus.

2009-03-02 @ 23:40:14
Jag fick Melodifestivalslåtarna av Micke här tidigare, tack!! De har verkligen gått på repeat här hela kvällen. Det är en väldig blandning på låtar ju, och de flesta är ju faktiskt bra. Så mysigt att lyssna på hela skivan. Känns som de kommer gå på repeat ända fram till finalen nu, haha.

Annars har jag bara hängt här vid datorn. Varit social på msn också, det händer inte ofta alltså. Har pratat med lika olika vänner där idag, hela dagen. Sedan så har jag även läst massor av bloggar, kollat bdb och även face. Och jag funderar ännu över bloggen men blir inte så mycket smartare, haha. Den får se ut som den gör ett tag nu!!!

Nu ska jag kika runt lite, jag orkar inte lägga mig...
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback