No one knows when the story ends.

2009-03-07 @ 01:12:35

Jag ligger här i sängen och lyssnar på mellolåtarna. Så mycket mer händer det faktiskt inte här. Har kollat igenom alla bloggar, bdb och självklart face, där jag blev fast ett tag. I löve it! Jag försökte även plugga tidigare här, men det är fan inte lätt alltså. Jag ska nog ta lite hjälp av Robert imorrn, hihi, så jag får lite gjort iallafall. Nej om man kanske ska ta och stänga ner här och sova lite.

Morgondagens planer.
- Stan: köpa rosa nagellack. köpa rosa ögonskugga eller nåt.
- Uppdatera antivirusjokset.
- Plugga spanska.
- Plugga historia.
- Blogga om AndraChansen.
- Se Melodifestivalen.

Och om jag ska hinna till stan imorrn innan det stänger så säger jag go´natt här nu!!!

Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback