Onsdag.

2009-03-04 @ 20:34:34
Mamma ringde och väckte mig imorse, från rummet bredvid, haha. Gjorde mig klar och fick skjuts till skolan, när jag kom dit så stod J och A ute och rökte så pratade lite snabbt med dem. In och raka vägen på spanskan, de var jag och en till där. Vi läste massa, fick prata lite och gick igenom lite adjektiv. xD Slutade vid halv tolv och då gick jag ner till Junia. Satt där och pratade och pluggade spanska fram till halv tre typ, haha. Då tröttnade jag, det var så mycket spanska i mitt huvve då... Vi trallade iallafall hemåt.

Hemma vid halv fyra typ. Då packade jag upp väskan och sedan ner med träningskläder. Kollade datorn lite snabbt och sedan blev det lite plättar innan jag drog iväg. Gympa vid fem på badet, guud vad jobbigt det är men jisses så kul. :D Börjar känna att jag blir "starkare" i armar och mage också. Känns fett najs ju!!! Pratade massor med Sanela efteråt, hur mysigt som helst. Jazz - kanske, hoppas!!! Tog sällis med henne och Johan hem till dem och sedan trallade jag hemåt.

Kom hem efter halv sju här, och märker att jag inte har några nycklar med mig. (a) Mamma och Robert var på möte, haha. Så, ja där stod jag... Ringde mormor så hon kom och hämtade mig, tack, och samtidigt där så ringde mamma också så vi åkte upp på stan och hämtade nyckel så jag kom in. : ) Då blev det mat direkt, mumsigt.

Och nu sitter jag här, lyssnar på schlagern, såklart. Inte så mycket mer händer här. Ska nog försöka få klart min packlista till Sthlm nu och sedan se vad som måste göras innan dess...

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback