People take a bow, show me that you love me...

2009-03-05 @ 14:44:38
Okej, jag kom inte iväg till skolan. Men det var ju inget måste heller så, det är skola imorrn. Får kika in på religionen då, för att få lite inspiration till skrivandet som läraren kalla det. Yeah! Annars har jag inte gjort så myckt här, kom upp runt halv två typ. Jag ska la ta och äta lite frukost/lunch här. Och kanske ta mig ner till stan och kika lite snabbt för att sedan gå och gymma på badet. :D Woho, hoppas det inte är så mycket folk där. Inget mer kuligt som händer idag, jag kanske ska plugga lite också, göra lite uppgifter i info&layout och skicka in. : )

Nej nu kurrar magen här, dags för något att äta.

Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Angelica

SVAR: Det är lugnt haha. Ja jag kommer hem igen. Ska du till Sofia något?

2009-03-05 @ 15:17:10
URL: http://adilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback