Så vänta dig ingen kärlekssång från mig.

2009-03-26 @ 17:04:19
Jag kom upp imorse, woho. Jobbigt men ett måste typ. Fick skjuts av mamma till skolan. Började med Desktop 8.00-9.50. Inte varit där på en månad så det var väl på tiden. Jag gillar inte riktigt kursen och inte programmet vi håller på med heller, men det gick bra idag. Jag kom typ halvvägs på mitt informationshäfte, heja. När den slutade så var det raka vägen ner till matsalen och där slog jag mig ner med historiaplugg. Satt där och skrev massa fram till halv tolv när Junia kom ner. Rose och A kom också och gjorde lite sällskap en stund, trevligt. Sedan satt vi där och pluggade massa. Det är jobbigt med historia ju, iallafall om det är de ända man gör på typ tre-fyra timmar. xD Strax innan tre så tröttnade vi och begav oss hemåt.

Jag tog lite mat direkt när jag kom hem, gott. Sedan slog jag mig ner här, inte hänt så mycket mer. Just nu lyssnar jag på lite musik och bara snurrar runt på nätet, haha. Tror jag ska försöka plugga lite snart, eller iallafall leta rätt på en artikel till Ped. ledarskap imorrn, en läxa. Nu blinkar det här på msn...

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback