Ser du en möjlighet, eller en saknad.

2009-03-30 @ 18:04:34
Jag är vid datorn, hör och häpna. xD Denna dag är lång, kan den inte bara ta slut snart, jag är sjuuukt trött alltså...

Kom upp vid sex imorse, gjorde mig klar och åkte med mor till jobbet vid kvart i sju ungefär. Städade hit och dit, upp och ner. Kvart över elva var jag klar typ och trallade hemåt. Lite mat i magen blev det då också packade jag väskan min. Och satte kurs mot skolan, kom dit vid ett ungefär. Satte mig nere i matsalen med Junia och pluggade lite historia. Vid tre var det dags för historia och där pratade vi lite om historiesyn och om arbetet som ska in på fredag. Bara jag som hade börjat med det. xD Slutade vid fyra och då pratade jag med A lite. Och sedan trallade jag hemåt igen. Det har inte hänt mycket sedan sist. Kollat runt lite här och sådära.

Musiken rullar för fullt här. Och inte så mycket mer händer, men jag ska ta och skriva över lite historia på datorn nu, heja mig!!!

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback