Stay and don't let go!

2009-03-02 @ 00:59:29
Nu har jag hittat till sängen, ligger här och kikar runt på datorn. Har nyligen kollat på High school musical, första filmen denna gång. Jag måste fan köpa trean snart!!! Jag är inte ett dugg trött alltså och jag vet inte vad jag ska göra, haha. Jag har typ skrivit klart min packlista för mellohelgen nu, wohoo!! Längtar... Men jag kanske hittar något mer till dess, lär iallafall ha smycken som sagt, hm. Jag har även försökt skissat lite på hur jag vill ha bloggen, har lust att fixa om den lite, men det är svårt fan. Får se när det händer. :P Nu ska jag ta och lyssna på mina favoriter just nu, de i inlägget under!!!

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback