Sweet Kissin' In The Moonlight.

2009-03-05 @ 00:57:01
Inte mycket som hänt sedan sist... Var in på fronter och såg att lektionerna är inställda imorrn, läraren är sjuk!! Wohoo, slipper gå upp vid sex. xD Har glott runt massa på face, helt fast ju... Och nu nyligen har jag kollat på filmen Sex and the city, jag älskar den. Så sjuktbra ju.. Och nu vette fan vad jag ska hitta på. Kanske ska stänga av här för dagen och sova... Inget planerat imorrn ju. Får se vad som händer. Skola, stan, gymma... det finns en del att välja bland. Nej nu blir det sängen!!!

Go´natt!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Ser att du fått lite inspiration från min blogg, med rubrikerna menar jag haha. Förresten, är du hemma i helgen?

2009-03-05 @ 14:19:24
URL: http://adilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback