Taking a fight is the life of a hero.

2009-03-23 @ 17:09:20

Vaknade kring nio typ, gjorde mig klar och så. Åkte med mor när hon skulle till badet, släppte av mig på stan och gick därifrån till skolan. Kom dit strax innan elva. Träffade Malin då och senare kom även Junia. Satt där och pratade och pluggade lite historia. Vid tre var det ju dags för minitestet, haha, de var 25 frågor och man var tvungen att ha mer än 80% rätt för godkänt. Vad jag uppfattade de som iallafall, så jag blev godkänd, haha. De tog ca 3 min. xD Pratade lite snabbt med A efter där, om mina hemuppgifter, blä. Efter det så trallade jag och Junia hemåt. Det är fan kallt ute nu och det snöar igen. Kom hem vid fyra ungefär och har nu kikat igenom allt här på datorn. Bloggar, bdb och face. Och nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra alltså. Men jag är lite hungrig så lite mat kanske skulle sitta fint. Hörs senare igen.

Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback