That's the sound of my bomb.

2009-03-03 @ 20:02:25

Här sitter jag nu igen, det händer inte alls mycket just nu. Musiken går på hög varv, haha, och jag kollar runt på allt det vanliga som man brukar göra. Funderar på alla lägga ut lite gamla bilder som jag tittade på igår och fottade och la över till datorn... Så kanske lite senare dyker det upp några. : )

Detta hann jag med idag...
   • Var ut med musbus, han gillar snö, yes.

   • Träning, step1-styrka 75 min.
   • Lyssnat på Mellolåtarna om och om igen.

Det var inte mycket vettigt gjort idag. Och det blir inge mer vettigt nu ikväll heller, eller kanske att jag ska ta och kolla igenom spanskan lite. Har lektion imorrn och minns inte om man skulle göra alla stenciler vi fick eller bara några. xD Hm. Nu ska jag iallafall fixa lite bilder här och lyssna vidare på mellolåtarna.

Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback