Those days are gone...

2009-03-24 @ 19:43:52
Oh, Finally. Har jag hittat hit till datorn också...

Började dagen med att åka till skolan. Var där mellan 11 och 15.30 ungefär. Pluggade lite religion och historia. Och pratade en hel del med allt och alla, haha. Kom då hem runt fyra-tiden. Då var det bara att packa om väskan, byta om och kasta i sig nåt för att sedan bege sig till badet. Step och styrka vid fem, wohoo. Det är så sjuktkuuul. Och där skuttade man runt i 75 min, svettig och härlig efteråt, yeah! Trallade hemåt och var hemma strax efter halv sju. Då plockade jag ur diskmaskin, haha. Och sedan slog jag mig ner här och har glott igenom alla bloggar... Något mer har jag inte hunnit ännu. Men skönt är det att bara sitta och slappa iallafall.

Nu ska jag kika igenom allt annat också.
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback