Upp och hoppa, livet är en schlager.

2009-03-11 @ 13:07:43
Upp tidigt imorse, kom iväg till skolan. Hade spanska lektion vid kvart över tio, där vi fick göra massa uppgifter, läsa och prata massor. Slutade vid halv tolv, ner till matsalen, fast jag egentligen lära hem direkt. Men där nere blev jag kvar en halvtimme, pratade massa med A och även med Junia. : ) Anmälde mig redan nu till studieresan till Uppsala som vi ska göra i maj, för man kan börja anmäla sig på fredag och då är ju inte jag där. Sedan trallade jag hemåt och var hemma vi halv ett typ.

Jag är stressad!!! Jag är inte riktigt klar med packningen, lite småplock kvar ännu. Ska äta här alldeles strax, sedan måla naglarna, sminka mig och sedan tränga i det sista i väskan, haha. Sedan går bussen mot Stockholm, får se om det blir nå bloggande under veckan/helgen nu. Men datorn är iallafall med, kanske finns någon tid att slänga in nåt litet inlägg. ; ) Yeah!!!

Nu kör vi, schlager för hela bunten, fan. :D Gud vad jag har längtat.
Globen, gladaste gänget, vänner, dans, glädje och framför allt Kärlek. <3
Bäst, bäst, bäst kommer det bli...

VIVA LA DIVA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback