När du kommit fram till regnbågens slut.

2009-03-29 @ 22:14:25
Jag har suttit här vid datorn hela dagen. Inte hänt så mycket mera. Nu ikväll här så har jag kollat massor på tv. Det blev först Singing Bee, sedan Wipeout och Sanningens ögonblick. Kollat en hel del på Sonja-klippen från igår också, jag älskar dem. Nu gör jag inte ett skit här. Och jag ser inte framemot min vecka alltså...

Min vecka ser ut som följer:
Måndag: Jobba 7- ca12. Skola 13-17.
Tisdag: Jobba 7- ca12. Skola 13-16. Träning 17-18.15.
Onsdag: Jobba 7- ca12. Skola 13-16(?). Träning 17-18.
Torsdag: Skola 8-15. Re-redovisning. Inget mer planerat.
Fredag: Tandläkarn 8-9. Jobba 9.30- ca12. Skola 13-16. Hi-arbete inlämning.
Lördag: Släkten kommer hit och firar mig, nån gång på eftermiddagen.
Söndag: Plugga, plugga, plugga...

Jag har ganska så fullt upp, det blir spännande och se om jag kommer sitta vid datorn något. Om jag kommer orka det, jag kommer vara helt slut efter denna vecka ju. Men jag känner ändå att jag lär in på bloggen och skriva något, så det kommer jag nog göra. Ett inlägg om dagen iallafall. Det känner jag att jag måste göra ju... Och vill ni ha tag på mig under veckan så nås jag nog bäst på mobilen alltså. Smsa eller ring!!!

Nu ska jag ta och stänga ner här, en dag imorgon också.
Go´natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback