I’ll tell you lover, lover, it feels so strong.

2009-03-27 @ 18:34:32
Nu ska jag ta och blogga lite om dagen också... Känns som att det blir långa inlägg varje kväll här när man kommer in, men som sagt, jag hinner inte om dagarna. Skolan går faktiskt före allt just nu.

Iallafall, fick skjuts av mamma även idag. Jag hade religion 10-12. Där Junia och jag (läs: Junia) fixade en powerpoint till vårt arbete, yeah. Tror det typ blev klart, jag ska bara försöka lära mig lite mer om allt, när jag väl har den på min dator eller något, hmm. Sedan for vi ner till matsalen på lunchen, pratade lite med Emilie, Lana och Sam också, trevligt. Vid ett var det dags för pedagogiskt ledarskap, hade en tre-timmars lektion. Vi hann med en hel del. Några gruppövningar, fyllde i lite papper och pratade/diskuterade lite kring vår egen personliga stil och gjorde en annan också, testa din humorprofil. Haha, ja en hel del gjorde vi, det var en riktigt skojig lektion. Pratade lite med A efter lektionen och sedan trallade jag hemåt. Tog ut pengar på stan och sedan vidare hem till gammel mormor på fika och så. Trevligt. Åkte sedan förbi statiol på hemvägen och hämtade ut ett par glasögon som jag och syster beställt. Sedan hemåt.

Och jag får inte glömma, Mamma fyller år idag också. :D Grattis till henne ♥ Och hon har nyligen fått presenten av oss, hon blev glad, hihi. En tröja och ett linne, riktigt snyggt. Så, grattis igen!!!


Nu ska jag ta och kika runt lite på datorn här och sedan plugga.
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback