Nothing's gonna make a change.

2009-03-10 @ 22:21:19
Oj, nu har jag inte bloggat på hela dagen, men jag har verkligen inte haft tid alltså. Fullt upp, härligt...

Kom upp i någorlunda tid iallafall, kom iväg till skolan och var nog där till 11. Alla datorer, som finns då, var upptagna, suck! Pratade lite med studiecoachen på skolan i väntan på att min historielärare skulle avsluta sin lektion. Trevligt, ska snacka med han någon dag igen!!! Men iallafall, pratade med historieläraren och fick ett svar på det jag ville ha, men vet inte om jag blev nöjd, får prata med A imorrn också. Ner i matsalen och det var dags för plugg, lite grann fick jag gjort iallafall. Junia och Emilie kom också, trevligt. E drog innan tre och vi drog strax innan halv fyra. Så himla trött ju, och man gjorde ingen nytta på skolan längre. Hemma till fyra typ...

Ingen ro och ingen vila. Det var bara att packa upp väskan och i med träningskläder, byta om och ta lite kräm för att sedan tralla till badet för att träna vid fem, step up. Gud vad jag älskar det, det måste fan vara det roligaste efter dansen, såklart!!! Svettigt och härligt. Slutade vid kvart över sex och då var det bara att tralla hemåt.

Började packa på en gång typ, svårt att få plats med allt, haha. Men jag tror jag fick en ordning på allt, lite småsaker som jag packar ner imorrn bara. Wohoo!!! Efter packningen blev det matdags, hihi. Och efter det så hjälpte Robert mig med historian igen, först en repetition av forntiden och sedan gick vi igenom halva antiken, yeah!! Klar för en timme sedan typ. Då blev det till att plocka lite till och även ta bort gammalt nagellack osv.

Jag sitter nu här och lyssnar på Invincible och skriver massa kom ihåg lappar, haha. Det är mycket att tänka på nu, jag känner mig galet stressad just nu. Gaah!!! Jag vet ju knappt vad jag ska göra... Inget vettigt kommer ut mer här...

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback