I know that you're heart is beating faster for my love.

2009-03-19 @ 21:53:07
Ojdå! Ingen blogg idag, men det händer inte så mycket om dagarna här.

Var hemma från skolan idag igen, orkade inte riktigt ta mig dit. Mest suttit här vid datorn. Gick en promenad med musbus idag också. Riktigt fint väder har det varit idag igen, hoppas det håller i sig nu. Jag vill ha vår... sommar!!! Och jag har varit iväg på step tidigare här också, så jäkla kul alltså. Jag älskar att köra step, sån energi och glädje, iiih. Verkligen min grej.. Svettigt och härligt efteråt. Fick mat när jag kom hem, gottgott.

Nu gör jag inte mycket alls. Lyssnar lite på Velvet blandat med Beyonce, yeah! Chattar lite på msn och kikar bloggar lite smått. Inget bra på tv heller... Jag har liksom typ tröttnat på att sitta här, haha. Får se om jag hittar på något skoj...

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback