If I were a boy, even just for a day.

2009-03-21 @ 16:54:14
Vaknade väldigt sent idag. Kring elva ungefär men kom inte upp förrän efter ett, låg ju och kollade datorn lite. Och efter två så drog jag och syster till stan och kikade runt lite grann. Köpte present till mor våran, som fyller år på fredag. Och vi kom hem strax efter tre. Har bara suttit här och glott sedan dess, kikat lite bloggar och sådant man gör vid datorn. Och jag har faktiskt lite tråkigt nu, som vanligt med andra ord. Lyssnar lite på Beyonce, och funderar starkt på om jag ska köpa mig en biljett till hennes konsert, hm. Har jag verkligen råd?! haha. Tål att tänkas på iallafall.

Nu ska jag göra något annat. Försöka hitta på något kul...

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback