Va fan vill jag bli alltså...

2009-03-23 @ 22:54:54
Jag har suttit här och glott runt på studera.nu i över en timme nu. Jag blir inte smartare för det. Vafaan vill jag bli alltså, va tusan ska jag söka till hösten?!?! Eller om vi säger såhär, jag vill dansa. De är de jag vill göra i framtiden, punkt slut. Men för det så krävs det väldigt mycket pengar och framförallt mod att släppa allt och verkligen satsa. Men hade jag haft pengarna så hade jag inte tvekat en sekund alltså!!! Men, ner på jorden igen. Jag kommer troligen att söka civilekonom och sjukgymnast igen.. Men jag har även planer på att söka lärarutbildning. Och är då sugen på ämnena Idrott&hälsa och svenska. Men det fanns så jäkla många ställen och inriktningar och grejs på studeras sida så jag bestämde mig helt enkelt för att kolla lite i skolan imorrn. På det ställen jag verkligen kan tänka mig att flytta till och plugga, och välja program efter det. Så kanske det klarnar lite i huvudet på mig.. Och jag ska även komma ihåg att skriva ut lite ansökningspapper i skolan imorrn. Vi har ingen skrivare ju. (a) haha. Nej nu ska jag lägga framtiden på hyllan... Det är inge kul alls att tänka på den, jag lever i nuet. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback