Vill du följa mig vart än jag går.

2009-03-29 @ 13:29:04

Man är vaken, fast det blev sent inatt. Kom inte i säng förrän efter tre nån gång, men hade klockan på ringning idag. Kom upp strax innan elva, duschade och åt frukost. Också har jag pluggat spanska också, läst text, skrivit glosor och gjort övningar i två kapitel. Duktigt! Jag ska fortsätta plugga lite snart tror jag. Och vi har bokat utomlandsresa, började prata om det nu i helgen och idag blev det bokat. Men vi är lite osäkra ännu, eller hm, inte jag och syster, men vi hade några dagar på oss att fundera iallafall. Jag återkommer med hur det blir liksom. Syster och jag satt nyss och kollade igenom bilder från Mallis i somras också, gud va härligt alltså. Mys att se tillbaka, längtar till värmen ju...

Lyssnar och tittar på klipp med Sonjis just nu, jag vill tillbaks till igår... ♥

Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback