We’re gonna make it through.

2009-03-09 @ 17:49:45
Kom upp kring lunch idag, fixade mig och fick sedan skjuts av mamma till skolan. Kom dit vid ett och då var det raka vägen ner till matsalen. Där satt Junia och Emilie, pratade massor med dem, trevligt. Vid tre så var det dags för historia för mig och E. Vi började på nytt avsnitt idag, så lite introduktion för det. Hur vi ska arbete och med vad, osv. Jag har ju egentligen redan gjort detta avsnitt, fick bara G på det. Men jag sa det till A och hennes kommentar blev; Men du ville väl höja betyget?! HAHA. Så härlig, men detta avsnitt såg inte ut att bli så svårt och jobbigt, väldigt enkelt. Slutade efter en timme, och så blev det sällis med J och E hem...

Jag har inte gjort så mycket sedan jag kom hem. Försökt packa ner lite grejer i resväskan, men allt används ju typ fram tills jag åker, haha. Men har fått ner det som går iallafall. Nu ska jag kolla på tv eller något, orkar inte sitta här.

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback