You’re the moon and stars above.

2009-03-09 @ 00:01:48
Min kväll har inte varit så varierad. Tyvärr så blev det inget plugg, hade helt glömt bort det typ, haha. Jag har pratat med vänner på msn, planerat lite, hihi. Och lite musik har det också blivit, plus att man läst massor av bloggar. Har även kikat runt för mycket på dans, och jag blir så sur. Det kostar ju skjortan att dansa, fanfanfan. Men jag ska fan på allt, jag vill... Jag ska åtminstone försöka!!!

Det har blivit massor av tv också. Strax efter sex började jag kolla på America's Best Dance Crew på MTV, men sedan fick jag reda på att reprisen av Andra Chansen gick på SVT24 så jag klickade över dit istället. När det var slut så började Bones på TV3, då kollade jag på det. Efter de så klickade jag mig tillbaks till MTV och kollade på America's Best Dance Crew igen, de är riktigt grymma ju!! När det var slut så gick jag över till SVT24 igen där det var Mästarnas mästare, haha. Sedan över till SVT för att se lite på Andra avenyn, dock såg jag inte hela... Inget jag följer precis...

Jag bäddade upp här istället och nu ligger jag här. Finallåtarna går för fullt här. Och jag är inte ett dugg trött alltså. Och jag har inget att göra, väldigt tråkigt ju. Ingen tid att passa imorrn heller, eller jo vid tre har jag skola men det är ju sent, haha. Nej jag ska kika runt lite här och se om jag finner något kul. Och sedan sova...

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback