10-11/5.

2009-05-11 @ 19:22:42
Igår hände det inte mycket alls. Jag åkte tidigt från syster in till Stockholm. Där jag åkte vidare ut till Globen. Efter en timm eungefär så kom Milla också. Vi snurrade runt massa och satt mest och slappade, haha. Det var ju tänkt att vi skulle köa för Britney-biljetterna redan då, men det var inga folk där så det var ingen idé då. Haha. Strax efter halv sju så var vi mycket hungriga och drog in på donken, och där blev vi kvar ett tag och spelade lite yatzy bl.a. Sedan vid åtta så bestämde vi oss för att åka hem till Milla och åka tillbaks till Globen på morgonen istället. Ville inte ligga där vid Globen själva över natten...


Hemma hos Milla vid halv tio ungefär. Där hemma kollade vi mycket på datorn, Idol-klipp och garvade en del, haha. Sedan kollade vi även på Mr and Mrs Smith, mycket bra film. Och vi började kolla på Miss secret agent, men ingen av oss såg slutet. Vi somnade visst och då var nog klockan kring halv tre-tre. Haha, vi hade som tur var klockan på ringning...

Klockan ringde vid fem-tiden imorse. Så det var bara upp och hoppa, tog mina väskor och vi begav oss iväg, raka vägen mot Globen. Kom dit strax efter halv sju, det var lite folk där då. Ca 15-20 pers, haha. Men vi ställde oss där, och fyfaan va kallt det var och va tiden gick segt. Det kom några till också när vi stod där. Och sedan kom en tant som jobba där och lämnade ut lappar som vi skulle fylla i så det skulle gå mycket snabbare i kassorna sedan och vi fick byta sida också. xD haha. Klockan slog nio och vi alla var lite småstressade, haha. Vi kom fram och vi fick de biljetter vi ville ha. Vi var mycket glada, VI FICK BILJETTEEEEEEER!!! Det var helt sjukt fan, haha. Sedan in på Globen shopping för att värma oss och vila oss.. En timme senare tog vi oss till centralen och där tog vi hejdå av varann och jag hoppade på mitt tåg mot Gävle vid 11.30. Mamma hämtade mig och vi hann hem en snabbis. Duschade och bytte om och fick sedan skjuts till skolan...

Var där till två ungefär och då skulle jag träffa Irene och prata lite om struktur och det gick väl fint. Sedan vid tre så var det dags för historia och vi skulle debattera. Jag sa inte så mycket alls men jag satt med iallafall. Vi pratade lite snabbt om morgondagens prov med Johan också, det verkar inte vara så lätt alltså. Hmm, hur ska det gå?! Hemma igen vid halv fem och har suttit här sedan dess.. Musik och vänner liksom, kärlek. <3


Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback