Audition eller inte, det är frågan...

2009-05-25 @ 21:06:40
Jag har nu suttit och pratat med Anna på chatten på face i ungefär två timmar. En som jag fått kontakt med genom dansen i Sthlm. Och det är så kul att kunna prata dans med någon. Som verkligen brinner för det också. Pratat om Bounce, campet, sommarn, hösten, auditiongrejs och sådant. Vågar man gå på en audition?! Nån gång måste ju vara den första.. Bra träning ju... Det skulle vara sjuktkul ju.. Jag funderar lite.. Jag skickade iväg ett mail till skolan för ett tag sedan, väntar på svar... Så får se hur jag gör nästa vecka. Jag är sugen, men vågar jag?! Jag vill ju...


Jag fick för övrigt mail av Jennie inatt, tack! : )

Kommentarer
Postat av: Anna

åh va kul o höra, säger detsamma!! :)

å du vet ju vad jag tycker du ska göra ang audition! ;D Kram på dig!

2009-05-26 @ 10:40:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback