Det är 1 maj!!!

2009-05-01 @ 12:17:09
Det är nu allt börjar fan, shiit alltså. Att vi redan har kommit till maj, det är sjukt...

Vaknade för lite mer än en timme sedan. Lite stressad är jag också. För just nu håller jag på och fixar mat, ska platta håret och har nyss sminkat mig. Haha, plus att jag lär packa klart väskan. Jag ska tralla iväg strax efter ett här. Bussen går vid halv två till Gävle, woho. Vidare till Uppsala sedan för att möta upp Micke, längtar till ikväll...

Min helg:
Idag: Christer Sjögrens show i Uppsala med Micke. :D Träffa Marie bl.a.
Imorgon(Lör): Dansdag på Sportlife för Omid, yay.
Söndag: Hemma och pluggar. xD


Nej nu lär jag kila. Kolla stripsen, kolla hur mycket bussen kostar osv. Vi hörs när jag är hemma imorgonkväll, hoppas hinna med tåget och altl skit hem. xD

Pusshej!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback