Det är inte lätt när det är svårt...

2009-05-20 @ 21:58:02
Det händer inte mycket här. Jag har väldigt tråkigt. Ingen och prata med, nada. Folket nere spelar Uno för fullt, haha. Jag orkade inte vara med för jag hade huvudet i historiaboken då. xD haha. Men jag känner inte för att plugga mera heller, men jag tror iallafall att jag ska skriva över det som finns i mitt block till datorn, hihi. Så det blir gjort någon gång. Får se om jag får någon ork och motivation att plugga senare, det kan hända. Och imorgon är man ledig också, det kanske blir plugg då. Eller kanske, det måste bli plugg då. Jag måste göra något åt min fördjupning i religionen, gaah. Får se vad som händer helt enkelt, men jag hoppas på plugg...

Lyssnar på rixfm här och ja, tråkar...
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback