Du är så vacker när du ler fastän regnet öser ner.

2009-05-20 @ 17:37:49
Jag sitter här vid datorn och tråkar som vanligt typ. Inte kul alls...

Jag var till skolan idag, men kom inte riktigt iväg den tiden jag tänkte, haha. Jobbigt och gå upp, täppt i näsan och knappt någon röst. xD haha. Men kom iallafall till skolan vid halv tolv ungefär, träffade Emelie och vi fixade betygsbeställning och lämnade in lapp till det. Sedan satt vi nere i matsalen, hon drog iväg vid ett. Då blev jag kvar där, pluggade lite granna. Junia gjorde mig sällskap efter två-tiden, hihi. Var upp och pratade lite snabbt med A också, hon får allt att låta så enkelt, hm. Jag och Junia satt i matsalen fram till fyra typ och pluggade innan vi trallade hemåt. Jag var hemma här vid halv fem ungefär..

Det har inte hänt mycket alls här, snokat runt på nätet bara. Städat lite på rummet också, eller iallafall på mitt skrivbord som har sett ut som värsta skräphörnan ett tag. xD haha. Jag borde kanske gå ner och fixa nåt att äta, så mamma blir nöjd liksom. Hm, men vad..?! haha. Hörs senare...

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback