Förkyldare än någonsin...

2009-05-19 @ 19:19:38
Här ligger jag i soffan och inte gör ett skit. Jag är riktigt förkyld alltså, inte roligt alls. Inge roligt att prata ens, för det kommer inte så mycket ljud. xD Och täppt i näsan är jag också om något.. Gaah, jag har inte tid att vara förkyld nu...

Dagen har spenderats i skolan med Junia i matsalen. Vi har pluggat, pratat, skrattat, sjungit, dansat och till sist snorat. xD hahaha, men kul har vi iallafall haft. :D Åkte dit till tio och var hemma här kring fyra-tiden. Då var det bara att göra sig klar för att åka med mor in till Valbo. Musbus skulle på spa en timme, och då snurrade jag och mor runt på köpis. Fick med mig två linnen hem, mycket najs! Hemma vid halv sju och då blev det mat direkt, kyckling, ris och brunsås. Mucho gott!! Och sedan hamnade jag här...

Jag ligger här mest och vilar just nu. Kanske ska ta på lite musik, det vore kul. Också lär jag skriva över min historia på datorn, och sedan plugga lite spanska. Yay! Hörs senare.

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback