Go´natt!!!

2009-05-08 @ 00:05:40
Nu är det dags för sängen här. Jag har packat klart väskan för helgen nu, woho. Jag drar nämligen till Uppsala imorgon efter skolan, till syster yster. Det ska bli kul. Stan och shopping imorgon då. Lördagen spenderar jag på Fyrishov och dansar massa, ska bli askul verkligen. Och söndagen drar jag till Stockholm, träffar Milla och vi ska ha skoj. Åker hem på måndag och raka vägen till skolan typ, för en historialektion med debatt om ideologier. Rädda mig, haha. Fullt upp med andra ord, och jag har ingen dator med mig heller. Kanske slänger in nåt inlägg från systers dator om jag orkar. Annars hörs vi på måndag kväll igen när jag är hemma. :

Sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback