Helgen snart över...

2009-05-03 @ 20:46:46
Min dag blev inte riktigt som jag planerade. xD

Jag hade ju tänkt pluggat idag, eller jag var tvungen till det, men jag har faktiskt inte kommit så långt. Blev kvar här nån timme efter det senaste inlägget och sedan åkte jag till pappa med syster. Där vi satt och pratade lite, fick godis och blev även kvar på kvällsmat där. Mos och kött, gott. :D Och jag har även anmält mig till BSC nu också, det ska bli så sjuktkul. Jag har velat gått på de i två år nu men aldrig haft pengar, men nu så. :D Jag lääängtar verkligen!!! Kom hem från pappa efter halv åtta här och nu sitter jag här och kollar på Bones, så braa!

Nu börjar det igen, tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback